Thursday 7 March 2013

?? kisah hati aku ??


tempat tenang dan mendamaikan seperti ini, impian aku untuk pergi honeymoon suatu hari nanti
atau mungkin tempat yang cam ni :D
dan ada rumah seperti ini untuk aku berlindung bersama suami dan anak-anak suatu masa nanti :p

TAPI !!!!!!


aku adalah keseorangan. 
ada hati tapi masih tak di beri. nak bagi kat sape? :(
kata-kata ni milik siapa?
hanya ini yang aku perlukan..... :(
aku lebih rela keseorangan dari merasa keseorangan 
hati aku milik dia yang akan buat aku bahagia
milik dia yang mampu terima aku seadanya
jadi, aku masih menunggu dia yang bakal menjadi suamiku
NAMUN...

aku gembira masih ada keluarga di sisi
dan teman yang memahami

DAN AKU TAK LUPA :)
berterima kasih pada yang Maha Esa
aku bersaksi tiada tuhan yang disembah melainkan Allah dan nabi Muhammad itu pesuruh Allah
perjalanan aku masih panjang, seperti lorong ni, yang aku tak tahu di mana penamatnya.

TAMAT

1 comment: