Wednesday 6 March 2013

Klinik Kesihatan Pasir Panjang

rumah sepanjang berpraktikal di pasir panjang

hoyeeaahhh! tepat 1.3.2013 aku dah habis praktikal kat Klinik Kesihatan Pasir Panjang. makne nye dah dua bulan aku berpraktikal. tinggal 2 bulan lagi. syiiiookk..! kat sini aku praktikal kat bahagian kesihatan ibu dan anak dengan unit sekolah. tak banyak la sangat cerita menarik. cuma aku seronok lah sepanjang praktikal kat sini.

pada bulan kedua ni, tiga orang yang di tempatkan di sini, aku, eira dengan nirosh. nasib  baik semua boleh ngam dengan aku. staff kat sini pun baik-baik. terima kasih banyak-banyak pada sister Normimi, staff nurse Rofiah, staff nurse Haslinda dan Siti Mastura. JM suhaidah, Norlaili dan Saarani yang banyak tolong ajar kiteorang yang tak tahu pape ni. 

tak lupe jugak pada MA Ikhwan dengan MA Hafizan yang banyak mengajar bila kiteorang lepak Jabatan Pesakit Luar. korang memang sporting ah.

rumah kat pasir panjang ni tak lah selesa tapi boleh la. tak lah sampai tak leh nak tidur. cume tak tahan banyak binatang-binatang yang aku tak suke. huhu.. makan agak susah la kalau tak de kenderaan. jauhhh.. nasib eira bawak motor. dia lah tolong belikan makanan. 


ini adalah rafiq :)
kacau rafiq main bola. Ish jaat nirosh nie :P
hari terakhir. duduk sembang-sembang
dengan sister Normimi yang Comel lagi baik hati

alhamdulillah dah tamat kat Pasir Panjang. lepas ni mase untuk mencari ilmu kat wad 7B dengan 3A kat Hospital Tunku Jaafar pulak. Haishh -.-' .. case study pun dah hantar, tinggal nak close buku je nanti kat sir Salleh. haiyooo.. harap-harap markah ok :( 

TERIMA KASIH WARGA PASIR PANJANG!


tak lupe sesi memberi ceramah pada kanak-kanak pra sekolah yang comel-comel tapi degil nyeee :)

No comments:

Post a Comment