Saturday 11 May 2013

Meet my sugar glider :)

hai. nama saya momoi.

okay, ramai da kot yang kenal binatang kat atas ni. nama nya sugar glider. yup, 27/4/2013, aku ambil anak angkat yang berbulu. hehe. nama nya aku bagi momoi. kenapa momoi, ntah...

okay tak nak cerita panjang, sebab dah banyak info pasal sugar glider ni otai-otai dah buat. pasal pemakanan dan tabiat dorang yang kadang-kadang terlebih dari jage anak kecik.


saya lebih manja dari bayi hehe
apa kes nye aku leh amik binatang ni? ntah, sebab aku bosan. sebab aku da lame teringin. sebab aku sunyi?
ape pun sebabnye, jage momoi ni ade lah satu cabaran. dan juga hiburan pada aku.


kecikkk nye momoi. besau tapak tangan aku lagi dari dia .

kemanjaan yang terserlah 

dia ni sangat mengada-ngada. tp aku sayang dia.

mampu kau tidur macam ni??

see happykan hidup aku dengan momoi. dari aku asyik fikir pekara tak berfaedah. baik lah aku fikir momoi aku ni. sekarang still dalam proses bonding kot. haha. tapi dia memang da jinak la. sangat jinak.


momoi da semakin besar. da semakin gemuk. haha

p/s :  bila lah die nak lekat kat bahu ni :-D

8 comments:

  1. hehe.. sme mcm kite punya.. comel + manja.. ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe kan.. buat balik pun semua family suke. :)

      Delete
  2. comelnya momoi.. :D
    untuk mesra komen, elok adik buang word verification.. jangan marah ya, cadangan akak je.. happy blogging..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok kak, nanti sy tgk blk.. time kab bg tunjuk ajar.. sy ni x pndai sgt :)

      Delete
  3. comeyy...kalau sunyi2, stress2 bole layan dia..

    ReplyDelete