Wednesday 12 June 2013

BuaH Hatiku.... MoMoi

hari tu kat chat box eliza ade tanye, momoi tu hamster ke? hee jawapan nye bukan :) . momoi ni adalah SUGAR GLIDER. boleh taip je kat google sugar glider, nanti banyak akan keluar info-info yang berkaitan. selain tu, kat facebook, page sugar glider malaysia, sugar glider info adalah antara yang aktif.

bagi yang nak membela, kalau boleh baca dan faham kan dulu pasal sugar glider ni. baru beli. haiwan ni memang tersangatlah manja, tapi sebelum nak manje tu akan ade sedikit kesulitan. cuma kesabaran yang diperlukan. oh dan kerajinan juga ye. 

aku bukan tak nak letak info pasal sugar glider ni, cume aku sendiri pun baru lagi bela. aku sendiri masih belajar. cume momoi semakin nakal. semakin manje cume degil. haha. layanzzzz pic kat bawah ni. 



sibuk je mengacau orang membaca. konon dia pun pandai la tu. kiut miut sesangat.


dalam kotak pun jadi tidur. tapi momoi memang suke sangat kotak ni.  macam dah kene dera pulak. :P


time makan baru ingat nak datang kat tuan kan! hehe


hay, saya memang suka main nyorok-nyorok 

apa tengok-tengok? orang nak makan sibuk je!


kalau dah tidur tak sedar apa. tidur selagi boleh.


saya lah momoi yang nakal tu. tapi tuan saya sayang saya :)

p/s : seekor haiwan yang mampu memberi aku sejuta kegembiraan. aku bersyukur dengan kehadiran momoi dalam hidup aku.

10 comments:

  1. hehehheh.... >.< rjinnyer nak mnjgaa..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang2 ilang jugak rajin tu. tp tgk dia main sorg2 mst jd kesian. :)

      Delete
  2. erkkk kak lea geli nak pegang sebab takut terpicit dah tu comel bebenor he3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. dulu cam tu gak kak. sekarang picit je.. geram sgt.. haha

      Delete
  3. uisehh pez tyme tengok binatang ni.. comeyy aaa. :D
    p/s : tlg sya please ;( http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/06/17-tolong-aku-please.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey plus ngade2 :)

      insyaallah sahabat tu akan di tolong :)

      Delete